Ik maak me klaar om de trekker over te halen om mijn lampen in mijn 2022 z71 te vervangen. Ik heb niet het geld om een complete set te kopen en eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik ze allemaal wil vervangen. Ik denk aan dimlichten en achteruitrijlichten om mee te beginnen. Als ik ze leuk vind, ga ik voor de remlichten, de laadruimteverlichting en misschien de grootlichten. Ik wil er gewoon zeker van zijn dat er geen problemen zijn met de computer en dat er geen codes worden weergegeven wanneer ik ze vervang. Dit ben ik van plan te bestellen:
www.lasfit.com
www.lasfit.com
Heeft iemand problemen met deze of iets goeds of slechts toe te voegen? Ik weet dat er een heleboel berichten over zijn, maar ik wil er zeker van zijn dat ik de juiste lampen krijg en dat ze geen problemen veroorzaken.
Bedankt bij voorbaat.

LED Bulbs For 2015-2022 Chevrolet Colorado|Lasfit
We put the LED lights package, including LED turn signals, and reverse lights for 2015 to 2022 Chevy Colorado together. Make a new look of your vehicles with our new design LED conversion kit. 45 days hassle-free money-back guarantee.

LED Bulbs For 2015-2022 Chevrolet Colorado|Lasfit
We put the LED lights package, including LED turn signals, and reverse lights for 2015 to 2022 Chevy Colorado together. Make a new look of your vehicles with our new design LED conversion kit. 45 days hassle-free money-back guarantee.

Heeft iemand problemen met deze of iets goeds of slechts toe te voegen? Ik weet dat er een heleboel berichten over zijn, maar ik wil er zeker van zijn dat ik de juiste lampen krijg en dat ze geen problemen veroorzaken.
Bedankt bij voorbaat.