Chevy Colorado & GMC Canyon banner

Lasfit LED's

2.7K views 35 replies 9 participants last post by  Mad German  
#1 ·
Ik maak me klaar om de trekker over te halen om mijn lampen in mijn 2022 z71 te vervangen. Ik heb niet het geld om een complete set te kopen en eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik ze allemaal wil vervangen. Ik denk aan dimlichten en achteruitrijlichten om mee te beginnen. Als ik ze leuk vind, ga ik voor de remlichten, de laadruimteverlichting en misschien de grootlichten. Ik wil er gewoon zeker van zijn dat er geen problemen zijn met de computer en dat er geen codes worden weergegeven wanneer ik ze vervang. Dit ben ik van plan te bestellen:

Heeft iemand problemen met deze of iets goeds of slechts toe te voegen? Ik weet dat er een heleboel berichten over zijn, maar ik wil er zeker van zijn dat ik de juiste lampen krijg en dat ze geen problemen veroorzaken.

Bedankt bij voorbaat.

#2 ·
Ik sta op het punt om de trekker over te halen om mijn lampen in mijn 2022 z71 te vervangen. Ik heb niet het geld om een complete set te kopen en eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik ze allemaal wil vervangen. Ik denk dat ik begin met dimlichten en achteruitrijlichten. Als ik ze leuk vind, ga ik verder met de remlichten, de laadruimteverlichting en misschien de grootlichten. Ik wil er gewoon zeker van zijn dat er geen problemen zijn met de computer en dat er geen codes worden weergegeven wanneer ik ze vervang. Dit ben ik van plan te bestellen:

Heeft iemand problemen met deze of iets goeds of slechts toe te voegen? Ik weet dat er een heleboel berichten over zijn, maar ik wil er zeker van zijn dat ik de juiste lampen krijg en dat ze geen problemen veroorzaken.

Bedankt bij voorbaat.
Ik heb lasfit achteruitrijlampen zonder problemen, en ook wat amazon interieur, laadruimte lampen en kentekenplaten zonder problemen. Wat een verschil.

#3 ·
Ik heb de LasFits in mijn dimlicht, zijmarkeringslicht, richtingaanwijzers en mistlampen.

owns 2017 Chevrolet Colorado Z71
#6 ·
Ik merkte op de video dat toen de led-koplamp met grootlicht werd geĂŻnstalleerd, de led-lamp verticaal stond, maar de led-mistlamp horizontaal. Is dat de juiste positie voor beide lampen?
De lampen moeten net als de "fabrieks"-lampen zijn die ze vervangen
Dus ze moeten in de juiste positie klikken

#5 ·
Zorg ervoor dat u de koplampen opnieuw afstelt nadat u de lampen hebt vervangen. Markeer het best op een muur waar ze nu op gericht zijn en stel de nieuwe dienovereenkomstig in.

Ik hield niet van de interieur-led's, te fel/wit, ga uitstappen en heb even nachtblindheid.
Geen idee waarom je ze in de remlichten zou hebben, misschien om iedereen te irriteren die achter je zit bij een stoplicht.

#7 ·
Ik heb 100% Lasfit LED's in mijn 2022 Colorado geplaatst en ben weg van hoe ze eruit zien. Helaas is 14 maanden later een achterlicht/richtingaanwijzer defect geraakt. Hij werkt niet meer op de heldere stand. Dus ik belde Lasfit. Weet je wat ze me vertelden??? "We maken die LED's niet meer." Ik heb VEEL geld uitgegeven om zogenaamd hoogwaardige LED's te kopen voor mijn "eeuwige" truck en nu kan ik geen vervanging krijgen voor het defecte achterlicht. Dit is zielig.

#8 ·
Ik heb 100% Lasfit LED's in mijn 2022 Colorado geplaatst en ben er dol op hoe ze eruitzien. Helaas is 14 maanden later een achterlicht/richtingaanwijzer defect geraakt. Het werkt niet meer op de heldere stand. Dus ik belde Lasfit. Weet je wat ze me vertelden??? "We zijn gestopt met het maken van die LED's." Ik heb VEEL geld uitgegeven om zogenaamd hoogwaardige LED's te kopen voor mijn "eeuwige" truck en nu kan ik geen vervanging krijgen voor het defecte achterlicht. Dit is zielig.
"Ik heb een achterlicht/richtingaanwijzer gehad die niet meer goed werkte. Het werkt niet meer op de heldere stand."

Dus het achterlicht/remlicht werkt niet als je je heldere koplampen aan hebt?

Lasfits zijn geen high-end LED's, Diode Dynamics wel en zullen ze ondersteunen.
Ze sturen je geen actuele vervanging van het achterlicht? hmmm

#12 ·
Ik heb zojuist de Diode Dynamics SL2 Pros in mijn dim- en grootlicht geĂŻnstalleerd. De lichten zijn fantastisch. Ik heb er echter voor gekozen om verlengde stofkappen op mijn Colorado te gebruiken. Ik had misschien de standaard stofkappen kunnen gebruiken, maar ik wilde de SL2 Pros wat extra "ademruimte" geven. Bekijk ze eens. @Diode Dynamics zijn geweldige LED's.

#17 · (Edited)
Ik heb naar de DD's gekeken, maar man, ze zijn duur. Mijn kind heeft een opgevoerde Subaru en hij zei dat de DD's topklasse zijn, dus misschien als ik een beetje hersteld ben van de belastingaanslag die ik net heb gekregen, zal ik ze proberen. Het wordt moeilijk om een paar lampen van 200 dollar langs de accountant (vrouw) te krijgen, maar misschien wordt het een smeekbede om vergeving in plaats van een vraag om toestemming. LOL

OK, dus ik ben er doorheen gegaan en ben bij het verzendgedeelte gekomen. Je maakt een grapje. Ik geef 200 dollar uit aan lampen en ze kunnen me geen gratis verzending geven? Wauw.

#18 ·
Ik heb naar de DD's gekeken, maar man, ze zijn duur. Mijn kind heeft een opgevoerde Subaru en hij zei dat de DD's topklasse zijn, dus misschien als ik een beetje ben hersteld van de belastingaanslag waar ik net mee te maken heb gehad, zal ik ze proberen. Het wordt moeilijk om een paar lampen van 200 dollar langs de accountant (vrouw) te krijgen, maar misschien wordt het een smeekbede om vergeving in plaats van een vraag om toestemming. LOL

OK, dus ik ben er doorheen gegaan en ben bij het verzendgedeelte gekomen. Je maakt een grapje. Ik geef 200 dollar uit aan lampen en ze kunnen me geen gratis verzending geven? Wauw.
Eén ding om in gedachten te houden met de DD SL2 Pros is dat ze een levenslange garantie hebben. Ik ben in hun faciliteit geweest en het is indrukwekkend. DD gaat nergens heen, dus ik zou me geen zorgen maken dat de garantie er alleen maar voor de show is. Ik was niet gek op het laten vallen van de $$$ voor de lows, highs, interieurkit, 3e remlicht en achteruitrijlichten... MAAR ik kocht topklasse spullen die de levensduur van mijn truck zouden moeten meegaan. De SL2 Pros zijn beoordeeld voor 30.000-50.000 uur.
  • Bij 3 uur per dag → ~27 tot 45 jaar
  • Bij 5 uur per dag → ~16 tot 27 jaar
  • Bij 8 uur per dag → ~10 tot 17 jaar
  • Bij 12 uur per dag → ~7 tot 11 jaar
  • Bij 24 uur per dag (continu gebruik) → ~3,5 tot 5,7 jaar

#20 ·
Ik open nu een doos van Pandora, maar hebben we echt stofkappen nodig? Vroeger waren die er niet. Mijn Chevy uit 2013 heeft ze niet en een aantal nieuwe voertuigen hebben ze ook niet. Mijn lampen lijken prima te werken. Ik zou aannemen dat aangezien de LED-lampen ventilatoren aan de achterkant hebben, je zou aannemen dat geen stofkap beter zou zijn, omdat de warmte sneller weg kan zonder de stofkap. Dat is tenminste hoe ik het zie.

#22 ·
Ik open nu een doos van Pandora, maar hebben we echt stofkappen nodig? Vroeger waren die er niet. Mijn Chevy uit 2013 heeft ze niet en een aantal nieuwe voertuigen hebben ze ook niet. Mijn lampen lijken prima te werken. Ik zou aannemen dat aangezien de LED-lampen ventilatoren aan de achterkant hebben, je zou aannemen dat geen stofkap beter zou zijn, omdat de warmte sneller weg kan zonder de stofkap. Tenminste, zo zie ik het.
Helaas lijkt het erop dat onze koplampen niet goed afgedicht zijn.
Dus lucht, stof, vocht kan in het hoofdgedeelte van de koplamp komen, zelfs met de lampen op hun plaats.
Ze zouden afgedicht moeten worden door de lamp, de stofkap zou alleen extra bescherming moeten bieden voor de achterkant van de lamp... maar niet in ons geval.
Veel andere koplampen zonder stofkappen zijn perfect afgedicht.

Ik heb een gat van 1/2 inch in de achterkant van de mijne geboord om de afvoer van de warmte te vergroten.

#25 ·
Ik zou het interessant vinden als iemand hier Lasfit of DD of een ander merk Led's gebruikt zonder stofkappen. Het maakt niet uit of het onze vrachtwagens of andere autofabrikanten zijn.
Het maken van de verlengde stofkappen is vrij eenvoudig. Na $200/paar te hebben uitgegeven aan dim- en grootlicht, wilde ik geen risico nemen. Ik wil niet alleen de SL2 Pros beschermen, maar ook de OEM-koplampbehuizingen.
Heb je de thread gezien waarnaar ik in mijn vorige post verwees over hoe je de verlengde stofkappen kunt maken?

#27 ·
Dit is interessant. Mijn vrachtwagen is uit 2022 en met de Lasfit LED's in zowel dim- als grootlicht gingen de originele stofkappen er weer op en werd alles afgedicht.

Het lukt me niet om mijn voertuiginformatie als afsluiting van deze berichten te krijgen. Ik heb de informatie ingevoerd toen erom werd gevraagd, maar om de een of andere reden wordt deze niet weergegeven.

#28 ·
Nou, ik heb de dimlichten en de achteruitrijlichten van Lasfit gekocht, dus we zullen zien. Ik hoop dat de stofkappen passen zonder dat ik iets hoef te veranderen, want mijn vrouw vermoordt me als ik daarmee aan de slag moet. LOL. Hoe dan ook, ik ga het proberen. Het lijkt erop dat de passagierskant een beetje een uitdaging wordt, dus misschien ga ik toch de professionals om hulp vragen.

#29 ·
Nou, ik heb de dimlichten en de achteruitrijlichten van Lasfit gekocht, dus we zullen zien. Ik hoop dat de stofkappen passen zonder dat ik iets hoef te veranderen, want mijn vrouw maakt me af als ik daarmee te maken krijg. LOL. Hoe dan ook, ik ga het proberen. Het lijkt erop dat de passagierskant een beetje een uitdaging wordt, dus misschien ga ik de professionals om hulp vragen.
De LasFit past onder de stofkappen
Er zijn een paar manieren om de passagierskant aan te pakken

• Like
Reactions: Redrocker65
#31 ·
Dus, hier is een vraag voor iedereen. Als ik overweeg te vergelijken, zou het dan oké zijn om een van de lampen erin te zetten en deze te controleren op het verschil in helderheid ten opzichte van de gewone lamp? Of zal dat de computer of wat dan ook dat soort dingen bijhoudt, in de war sturen?

#32 ·
Dus, hier is een vraag voor iedereen. Als ik overweeg te vergelijken, zou het dan oké zijn om een van de lampen erin te zetten en deze te controleren op het verschil in helderheid ten opzichte van de gewone lamp? Of verpest dat de computer of wat dan ook dat spul bijhoudt?
Nee, dat werkt, want ik heb het in 2017 gedaan
Als je in een garage bent of waar je lichten een muur raken, plak dan een stuk schilderstape op de plek waar de bovenkant van de straal de muur raakt. Stel dan na het vervangen van de lampen door LED's de koplampen zo af dat ze hetzelfde richten. Er zit een gat bovenop de koplampen, af te stellen met een kruiskopschroevendraaier

#34 ·
Eindelijk heb ik ze erin gezet. Verdomme, makkelijke installatie, maar alleen als je probeert ze op de juiste plek te zetten. LOL. Ik probeerde de dimlichten in de grootlichtspot te zetten en was pissed totdat ik besefte waarom ze niet pasten. LOL. Letterlijk een klusje van 20 minuten en dat is inclusief het worstelen om de stofkappen er weer op te krijgen. Nu, als ik vanavond uitga, zullen we zien hoeveel beter ze zijn in het donker.

#35 ·
Eindelijk zover gekomen om ze erin te zetten. Verdomme, makkelijke installatie, maar alleen als je probeert ze op de juiste plek te zetten. LOL. Ik probeerde de dimlichten in de grootlichtpositie te zetten en was pissed totdat ik besefte waarom ze niet pasten. LOL. Letterlijk een klusje van 20 minuten en dat is inclusief worstelen om de stofkappen er weer op te krijgen. Nou, als ik vanavond uitga, zullen we zien hoeveel beter ze zijn in het donker.
Geloof me
Je bent niet de enige die probeert de dimlichten in de grootlichten te zetten
Voel je niet rot