Chevy Colorado & GMC Canyon banner

Wat sleept u met uw Colorado?

1 reading
440K views 855 replies 319 participants last post by  howieaugust2022  
#1 ·
Benieuwd wat mensen met hun Colorado's slepen?
Ik was gisteren naar caravans aan het kijken, degene die ik koos is wat zwaarder dan ik zocht, met 4300 lbs.
ORV | Black Rock 20RD

#2 ·
Ongeveer 3.000 pond van een 18,5 voet lange bowrider-boot en diverse accessoires. Mijn 2016 Colorado 4x4 CC short box met 3.6 Gasser trekt het met schijnbaar weinig moeite. Mijn vorige voertuig was een 2008 Ford Ranger 4x4 met een 4.0 V6 en ik wist zeker dat die boot erachter zat. In tegenstelling tot de Colorado had die Ranger het een beetje moeilijk op de heuvelachtige wegen van het noordoosten van PA. Ik hield van de Ranger (het was mijn tweede), maar ik kan niet meer terug van het verwend zijn door de sterkere, ruimere en stevigere Colorado. Ik kocht de Colorado omdat Ford de Ranger niet meer in de VS verkocht. Bedankt Ford!

#505 ·
Ongeveer 3.000 pond van een 18,5 voet boegboot en diverse accessoires. Mijn 2016 Colorado 4x4 CC korte bak met 3.6 Gasser trekt het met schijnbaar weinig moeite. Mijn vorige voertuig was een 2008 Ford Ranger 4x4 met een 4.0 V6 en ik wist zeker dat die boot daar achterin zat. In tegenstelling tot de Colorado had die Ranger het een beetje moeilijk op de heuvelachtige wegen van het noordoosten van PA. Ik hield van de Ranger (het was mijn tweede), maar ik kan niet meer terug nadat ik verwend ben door de sterkere, ruimere en stevigere Colorado. Ik kocht de Colorado omdat Ford de Ranger niet meer in de VS verkocht. Bedankt Ford!
Benieuwd wat je mpg doet bij snelheden op de snelweg (70+) met het trekken van je BR? Ik krijg ongeveer 11-12 met het trekken van de mijne met het voorruit van de boot gesloten. Voor de Canyon trok ik hem met een 14 Ford Explorer Sport turbo 3.6 en kreeg ongeveer hetzelfde.

#3 · (Edited)
#4 · (Edited)
We trekken een 2008 Jayco 23B EXP die qua grootte en gewicht dicht in de buurt komt van degene die u zoekt. De onze heeft een drooggewicht van 4060 lbs. maar een veel kleinere laadcapaciteit van slechts 900 lbs. Drooggewicht van 400 lbs. Totaal GVW van 4950 lbs. Totale lengte van 24'. Het is een hybride met één slide-out. We hebben hem afgelopen zomer van Cincinnati naar Yellowstone getrokken, daarna naar Denver en vervolgens terug naar Cincinnati. De totale reis was meer dan 3800 mijl. We hadden een 2017 Colorado LT CCLB met de 2.8L Diesel en haalden gemiddeld meer dan 13 MPG. De trailer is breed en de voorkant is vrij plat vanwege de uitklapbare stapelbed, dus het is alsof je een billboard trekt. Mijn vorige trekvoertuig was een 2005 Toyota Sequoia 4.7L V8 en die haalde op een goede dag op vlak terrein met wind mee slechts 8 MPG. De Colorado trok de trailer geweldig, zonder problemen, zelfs niet in de bergen ten westen van Denver. Ik vond de truck zo leuk dat ik er een andere kocht nadat GM de defecte LT had teruggenomen. Mijn nieuwe truck is een 2017 Z71 CCLB Diesel. Ik vond het navigatiesysteem van de truck niet prettig, dus ik nam mijn trouwe Garmin mee en gebruikte die.

#5 ·
Mijn aanhanger heeft ongeveer hetzelfde gewicht als die van u en de 3.6L trekt hem zonder problemen hier in het relatief vlakke oosten van Canada, maar ik merkte op dat de OP in Denver is, dus zijn vrachtwagen zal een stuk harder moeten werken.

#9 ·
owns 2017 GMC Canyon Denali
  • Like
Reactions: 16DuramaxLWN
#11 · (Edited)
Oude foto van afgelopen zomer......toen we hem bij Bass Pro uitrolden en in de garage kregen. LOL.

Afgelopen zomer waren we te druk bezig met leren hoe we booteigenaren moesten zijn en hebben we niet veel foto's gemaakt. Ik zal er deze zomer meer maken!! Ik kan niet wachten tot het weer mooier wordt! Nieuwe elektronica en nieuwe trollingmotor deze winter geĂŻnstalleerd. Ik denk dat... volgend weekend warm genoeg kan zijn om het nat te maken!!

Attachments

#12 · (Edited)
3680 lbs Rockwood Mini Lite. Beklommen Hwy 70 door de Eisenhower Tunnel op 13.000 ft met 45 MPH en nog steeds ruimte om het naar 55 MPH te duwen. Vanwege het matige winterweer en geen haast, hield het op 45 MPH om mezelf wat speling te geven. Het verkeer kan een bitch zijn en automobilisten zijn klootzakken.

Onze volgende reis is naar Dollywood, ongeveer 800 mijl. We zijn erg blij met onze truck, perfecte maat voor onze behoeften.

Wil GM deze kleine truck groter maken? Wat dacht je van wat meer koppel aan de onderkant van de RPM-band op de V6 en betere stoelen? De rest kan onveranderd blijven :)

#13 ·
Wil GM deze kleine truck groter maken? Wat dacht je van wat meer koppel aan de onderkant van de RPM-band?

*hoest*Diesel*hoest*

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#14 ·
Benieuwd wat mensen slepen met hun Colorados? Ik was gisteren naar caravans aan het kijken, degene die ik heb uitgekozen is iets zwaarder dan ik zocht, @ 4300 lbs. ORV | Black Rock 20RD
16' Featherlite bijna dagelijks.
Heb hem tot 4k geladen gehad. Geen probleem. Ik heb de Air-ride bags achterin toegevoegd omdat het gewicht op de trekhaak doorzakken veroorzaakte

Verzonden vanaf mijn SM-N920P met Tapatalk

#16 · (Edited)
Ik heb een Canyon, dus ik denk dat ik pech heb in deze thread. :(

Maar ik doe toch mee. >:) Shamrock 21SS, ongeveer 5.000 lb. WDH niet aangesloten op deze foto.

Image

Attachments

#26 ·
Ik heb een Canyon, dus ik denk dat ik pech heb in deze thread. :( Maar ik doe toch mee. >:) Shamrock 21SS, ongeveer 5.000 lb. WDH niet aangesloten in deze foto.
Image
Ik wilde zoiets zeggen. Ik sleep niets met mijn Colorado, want ik heb een Canyon. Ik trek een 14ft v-nose platte trailer voor mijn Yamaha Viking. Verzonden vanaf mijn SM-N950U met Tapatalk

#18 ·
Ik trek een greywolf 17bh (24ft trekhaak tot bumper) drooggewicht 3750 uit de fabriek 4050 en geladen om te gaan 4800 lbs plus ons in de truck. V6 trekt het prima zou niet aarzelen om tot 5500 te trekken met de truck, krijg ongeveer 11,5 mpg meestal in de 4e versnelling 60% van de tijd 3k rpm bij 65 tot 70 mph. Ik heb het afgelopen zomer ongeveer 3k mijl getrokken. Dat is een mooie trailer, ik hou van de lay-out. Koop gewoon een kwaliteits WD trekhaak en je moet prima zijn om die trailer te trekken. Vul de watertanks pas als je op je bestemming bent, water voegt veel gewicht toe.

Attachments

#19 ·
Mijn 2017 Canyon Denali trekt mijn 26 ft trailer zonder problemen! Het voelt niet eens alsof ik zoveel gewicht sleep totdat een vrachtwagen me passeert met 70 mph! Ging op een reis van 1500 mijl en had een geweldige tijd!

Attachments

#20 ·
Ik heb de afgelopen week besteed aan het slepen hiervan, het verplaatsen van meubels voor mijn zoon. De aanhanger weegt leeg 4000 lbs en de vrachtwagen leek het prima te doen om dit door de stad te slepen. Ik denk niet dat ik te veel tijd op de snelweg met deze aanhanger zou willen doorbrengen. De remmen zijn fantastisch en de aanhanger stopt de vrachtwagen, in plaats van dat de vrachtwagen de aanhanger stopt. Maar de aanhanger heeft nog steeds de neiging om de vrachtwagen flink te bewegen bij hogere snelheden.

#21 ·
Ik heb de afgelopen week hiermee doorgebracht, meubels verhuisd voor mijn zoon. De aanhanger weegt leeg 4000 lbs en de truck leek het prima te doen om dit door de stad te slepen. Ik denk niet dat ik te veel tijd op de snelweg met deze aanhanger zou willen doorbrengen. De remmen zijn fantastisch en de aanhanger stopt de truck, in plaats van dat de truck de aanhanger stopt. Maar de aanhanger heeft nog steeds de neiging om de truck flink te bewegen bij hogere snelheden.

Image
Ik heb twee verschillende getallen gelezen voor het slepen van onze ZR2: 5000 lbs en 7000 lbs. Weet je wat onze limiet is? Ik neem aan het eerste.

#24 ·
Een camper en een boot, beide wegen ongeveer 4.000 pond. Het slepen met de Colorado is zo gemakkelijk dat het een grap is. Je merkt nauwelijks dat de aanhangers er zijn, zelfs als ik de remregelaar uitschakel.

#29 ·
Ik heb dit ook al eerder gepost. De eerste trailer heeft een auto erin. 3500 lbs. De tweede trailer is 700 lbs. 4200 lbs totaal en de diesel trekt hem mooi en gemakkelijk.

Attachments