We trekken een 2008 Jayco 23B EXP die qua grootte en gewicht dicht in de buurt komt van degene die u zoekt. De onze heeft een drooggewicht van 4060 lbs. maar een veel kleinere laadcapaciteit van slechts 900 lbs. Drooggewicht van 400 lbs. Totaal GVW van 4950 lbs. Totale lengte van 24'. Het is een hybride met één slide-out. We hebben hem afgelopen zomer van Cincinnati naar Yellowstone getrokken, daarna naar Denver en vervolgens terug naar Cincinnati. De totale reis was meer dan 3800 mijl. We hadden een 2017 Colorado LT CCLB met de 2.8L Diesel en haalden gemiddeld meer dan 13 MPG. De trailer is breed en de voorkant is vrij plat vanwege de uitklapbare stapelbed, dus het is alsof je een billboard trekt. Mijn vorige trekvoertuig was een 2005 Toyota Sequoia 4.7L V8 en die haalde op een goede dag op vlak terrein met wind mee slechts 8 MPG. De Colorado trok de trailer geweldig, zonder problemen, zelfs niet in de bergen ten westen van Denver. Ik vond de truck zo leuk dat ik er een andere kocht nadat GM de defecte LT had teruggenomen. Mijn nieuwe truck is een 2017 Z71 CCLB Diesel. Ik vond het navigatiesysteem van de truck niet prettig, dus ik nam mijn trouwe Garmin mee en gebruikte die.