Chevy Colorado & GMC Canyon banner
41 - 60 of 98 Posts
Discussion starter · #42 ·
Ik vind je opstelling leuk, maar ik vraag me af hoe comfortabel het is tijdens het rijden qua gezichtsveld. Ik vind het dashboard al hoog met het infoscherm.
Ik gebruik nog steeds graag mijn Garmin en heb deze altijd laag op elke andere vrachtwagen/auto onder de voorruit gemonteerd (had een goed signaal).
De dashboardconfiguratie van deze vrachtwagen staat me niet toe om een signaal te krijgen.
Ik heb geen probleem met de opstelling, hij is volledig verstelbaar. Als er iets in de weg zit, is het de fabrieksachteruitkijkspiegel.

• Helpful
Reactions: MisterNoisy
Discussion starter · #44 · (Edited)
Had vandaag wat vrije tijd, dus nam mijn vrouw mee naar de woestijn voor een dagje uit. Ging naar Borrego Springs om de sculpturen te bekijken. Er staan 130 sculpturen verspreid, dus we hebben een paar van onze favorieten bezocht.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

En mijn favoriet, een slang van 350 voet. Vroeger kon je er naartoe rijden, nu is het afgezet en moet je er naartoe lopen.

Image

Image

Discussion starter · #45 · (Edited)
Heb wat lunch gepakt en ben naar Font's Point gegaan, een coole plek om uit te kijken over de Borrego Badlands.

• Love
Reactions: Slowest
Discussion starter · #46 ·
Ik heb een dashcam besteld en vraag me af over die enorme spiegelconstructie...
View attachment 463088
Ja, die spiegel is een PITA. Vandaag ongeveer 4 uur lang niets anders dan bochten gereden, en nekpijn van het moeten bukken om onder de spiegel te kunnen zien bij scherpe bochten naar rechts.

Zag net je handtekening, gefeliciteerd met je vrachtwagen die gisteren is verzonden. Hopelijk niet al te lang meer (y)

• Like
Reactions: Slowest
Discussion starter · #49 ·
Denk dat het in de zitpositie voor het gezichtsveld zit.
Je kleine reis klinkt geweldig, ik denk dat ik moet wachten om de foto's daadwerkelijk te zien, maar leuke pictogrammen.
Ahh, ik begrijp wat je bedoelt. De foto's die ik plaatste toen ik het voor het eerst in elkaar zette, hebben de telefoonhouder recht naar de bestuurder toe. Bovendien leunde ik over de middenconsole om de foto te maken, waardoor het leek alsof de voorruit vol stond.

Ik heb de telefoonarm eigenlijk naar rechts gelegd en de telefoon zit rechts van de GoPro. Voor mij blokkeert het mijn gezichtsveld niet. Ik zal later een foto maken die een beter beeld geeft.

Weet niet zeker wat er aan de hand is met de pic-pictogrammen. Ik heb ze in andere threads opgemerkt en ik moet ze steeds verwijderen en opnieuw invoegen.

Ik weet niet zeker wat er aan de hand is met de pic-pictogrammen. Ik heb ze in andere threads opgemerkt en ik moet ze steeds verwijderen en opnieuw invoegen.
Het is een glitch op het bord, ik kon eindelijk je foto's van de reis zien, nu zijn ze weer pictogrammen.

Schoonheid van een vrachtwagen! Ik zag er vanmorgen een, misschien de jouwe, bij Lake Sutherlin/Palomar Mtn. Ik zal naar je uitkijken, het klinkt alsof we geĂŻnteresseerd zijn in veel van dezelfde dingen. Ik zou zeggen, kijk uit naar mij, maar zwarte Colorado's zijn er in overvloed. De mijne is echter een beetje anders....

Discussion starter · #52 ·
Bedankt man, ik zal zeker naar je vrachtwagen uitkijken.

Net de eerste pagina van je build bekeken, en het is geweldig. Ben van plan om morgen de tijd te nemen om de hele thread door te nemen.

Bedankt voor je dienst (y)

• Like
Reactions: Y E T I
Ik heb geen probleem met de opstelling, hij is volledig verstelbaar. Als er iets in de weg zit, dan is het de fabrieksachteruitkijkspiegel.
Dit is ook een van mijn enige klachten - dat, en zoals bijna elke achteruitkijkspiegel in elk voertuig waarin ik ooit heb gereden, kun je hem niet zo afstellen dat je hem kunt gebruiken zonder je nek naar beneden te draaien als je zowel lang bent als een meer rechtopstaande zithouding prefereert - ik heb gewoon nog een paar graden opwaartse articulatie nodig om gelukkig te zijn.

• Like
Reactions: 2SStoZR2
Ik denk dat het op mijn jeep was, waar je de spiegel kunt omklappen en hem dan hoger tegen het dak kunt hebben.

Maar waarom moet je naar de telefoon gaan? De auto toont teksten. Je kunt teksten terugsturen vanuit het auto-infotainment door te dicteren. Je kunt bellen en gebeld worden met spraakopdrachten. Waarom? En het zal toch wel CarPlay doen, toch? Ik snap het gewoon niet.
Niet weer dit….

Jouw build is de reden dat mijn vrouw besloot om mee te doen met het liften van de voorkant van onze ZR2… lol. Vraag: heb je de 2”/1” leveling kit gedaan of heb je alleen de voorkant 2” gedaan zonder de achterkant te liften?

Discussion starter · #57 ·
Your build is the reason my wife decided to get onboard with lifting the front of our ZR2… lol. Question: did you do the 2”/1” leveling kit or did you just do the front 2” with no rear end lift?
Ik ging alleen voor de 2" aan de voorkant, achterkant origineel. Ik zal niet veel slepen of de laadbak te veel beladen met deze truck en geef echt de voorkeur aan deze look, vergeleken met een rake of level look.

• Like
Reactions: TommyCoin and R2Z2
Discussion starter · #58 ·
De mist getint, passend bij de slootverlichting.

Ook net de bodemplaat verwijderd en voorbereid. Zal hem morgen met Herculiner spuiten.

• Like
Reactions: Y E T I and 93Duc
Ziet er mooi uit, het zijn de kleine dingen die het grote verschil maken. Ik denk dat ik de hoek van je foto op mijn vrachtwagen ga kopiëren, zou een geweldige desktop zijn.

41 - 60 of 98 Posts