Chevy Colorado & GMC Canyon banner
321 - 340 of 417 Posts
Ik heb per ongeluk de wit/groene draad doorgesneden in plaats van de wit/blauwe, en de truck viel uit op het moment dat hij de draad doorknipte. Nu start hij niet meer nadat ik de wit/groene draden weer heb aangesloten. Weet iemand wat er nu moet gebeuren? 2005 Colorado Z71 5 cilinders

De stekker zit onder het dashboard, in de buurt van de stuurkolom. Open uw bestuurdersdeur en steek uw hoofd op de vloer in de buurt van het gas- en rempedaal en kijk omhoog, het zal de grote witte stekker zijn die u aanstaart. Laat het me weten als u meer hulp nodig heeft
Ik heb een Impala uit 2004 en ik heb geen stekker die ook maar in de buurt komt en er is geen blauw en wit, maar wel wit en groen, help me alsjeblieft

Zal dit werken op de 2011 Chevy Colorado? Mij is verteld dat als ik draden doorknip, mijn vrachtwagen uitvalt. Net 500 betaald voor een nieuw contactslot en nu heeft de vrachtwagen nog steeds hetzelfde probleem 😑 Het antidiefstalslot knippert aan en uit en start ongeveer 10 minuten niet.

Ik heb een Trailblazer uit 2005 en de startonderbreker begon kuren te vertonen en na een paar keer de passlock te hebben gereset, start of draait hij nu helemaal niet meer. In de instructies staat dat je de auto moet starten voordat je de draad doorknipt. Wat doe je als je het voertuig niet kunt starten?

Ik heb een Trailblazer uit 2005 en de vats begon problemen te geven en na een paar keer de passlock te hebben gereset, start of draait hij nu helemaal niet meer. In de instructies staat dat je de auto moet starten voordat je de draad doorknipt. Wat doe je als je het voertuig niet kunt starten?
Ja, het doorknippen van de blauwe draad is niet bepaald permanent. De auto moet draaien als je het doet en als je ooit de stroom van de batterij verliest, moet je opnieuw beginnen.
Je zit trouwens op een Colorado-forum, als ik jou was, zou ik het op een Trailblazer-forum vragen. Ik heb geen idee of de Trailblazer hetzelfde is.
Succes, dit systeem is waardeloos.

Zal dit werken op de 2011 Chevy Colorado? Mij is verteld dat als ik draden doorknip, mijn truck uitvalt. Heb net 500 betaald voor een nieuw contactslot en nu heeft de truck nog steeds hetzelfde probleem 😑 Het antidiefstalslot knippert aan en uit en start niet gedurende ongeveer 10 minuten.
Heeft u de schakelaar laten installeren? Hij moet door een Chev-dealer worden geprogrammeerd om te werken. U kunt ook contact opnemen met een slotenmaker, die kan een deel van dit werk doen.

Ik heb het gedaan en het werkte niet. Ik heb er absoluut voor gezorgd dat ik de witte draad met een blauwe streep heb doorgesneden en nu start hij helemaal niet meer.

Sluit het opnieuw aan en wacht dan 10 minuten. Zodra het start, knip je de draad door terwijl het draait.

Waarom is er geen class action rechtszaak geweest tegen Chevy voor deze rotzooi?!??!
goeie vraag, op deze manier zouden eigenaren 5 dollar kunnen krijgen en de advocaten hun miljoenen.

Oké, ik weet dat deze thread al eeuwig bestaat. Ik heb eindelijk de draad doorgeknipt na een paar jaar van intermitterende passlock-startproblemen. Het werkt geweldig. Mijn vraag aan degenen die dit al een tijdje doen is: ik heb een tuimelschakelaar gesoldeerd. De draden op de schakelaar zijn iets dikker dan de wit/blauwe draad. Als ik de schakelaar ooit moet aanzetten om de batterij te vervangen, codes te wissen, enz., start hij dan niet vanwege de dikkere draden op de schakelaar? Zullen de dikkere draden de weerstand veranderen waardoor hij niet start, of maakt dat niet uit? Ik realiseer me dat ik de schakelaar zou kunnen verwijderen en de originele draad direct met een draadmoer zou kunnen verbinden als dat nodig is (wat een pijn zou zijn). Ik vroeg me gewoon af of iemand dit probleem is tegengekomen, zodat ik weet wat ik in de toekomst kan verwachten. Bedankt bij voorbaat. 2004 crew cab - Originele eigenaar nog steeds sterk op 108K.

Kan iemand hierop antwoorden? Ik wil de schakelaar niet aanzetten en ontdekken dat hij niet opnieuw opstart om de reparatie opnieuw toe te passen terwijl hij draait. Ik vraag me gewoon af of iemand een weerstandsprobleem heeft gehad met dikkere draad op de tuimelschakelaar. Ik weet dat elektronica soms erg gevoelig is en ik weet niet of dit een probleem zal opleveren. Omdat deze thread zo oud is, dacht ik dat iemand al een schakelaar met dikkere draad had geïnstalleerd en dit al eerder had meegemaakt. TIA voor je antwoord.

Kan iemand hierboven antwoorden? Ik wil de schakelaar niet aanzetten en ontdekken dat deze niet opnieuw opstart om de reparatie opnieuw toe te passen terwijl deze draait. Ik vraag me gewoon af of iemand een weerstandsprobleem is tegengekomen met dikkere draad op de tuimelschakelaar. Ik weet dat elektronica soms erg gevoelig is en ik weet niet of dit een probleem zal opleveren. Omdat deze thread zo oud is, dacht ik dat iemand al een schakelaar met dikkere draden had geïnstalleerd en dit al eerder had meegemaakt. TIA voor uw antwoord.
Schakelaar maakt niet uit, je moet misschien 10 minuten wachten om de truck te starten na de batterijwissel met de schakelaar aan, en hem dan tijdens het draaien uitzetten. Of koop een gadget dat de batterijvoeding vasthoudt terwijl de batterij wordt vervangen, dat zou ook werken.

De schakelaar maakt niet uit, je moet misschien 10 minuten wachten om de vrachtwagen te starten nadat de batterij is verwisseld met de schakelaar aan, en hem dan uitzetten als hij draait. Of koop een gadget dat de batterijvoeding vasthoudt terwijl de batterij wordt verwisseld, dat zou ook werken.
Geweldig, dat beantwoordt mijn vraag. Ik was bang dat ik de schakelaar zou moeten verwijderen en die draad rechtstreeks zou moeten aansluiten. Er is niet veel speling meer over. Ik begrijp dat ik weer 10 minuten moet wachten door het circuit te sluiten met de schakelaar. Ik vind dat niet erg, zolang ik maar weet dat hij uiteindelijk weer zou moeten starten, zodat ik de reparatie opnieuw kan uitvoeren door de schakelaar weer op uit te zetten. Bedankt.

• Like
Reactions: White016
Hallo vrienden, ik heb hetzelfde probleem met de Hummer H3 uit 2006. Mijn klant had de batterij vervangen, een dag later startte het voertuig niet meer, de startmotor pakt niet en de scanner geeft me de code B2128, en in dit geval, hoe kan ik de blauw-witte draad doorknippen?????

Heeft u het ooit opgelost? Mijn vrachtwagen heeft hetzelfde probleem
De vrachtwagen moet draaien als u de draad doorknipt, anders werkt hij niet eens of start hij niet eens.

Hoewel deze berichten 9 jaar oud zijn, heeft iemand anders die draad doorgesneden en dan sloeg de motor niet aan? Ik heb jullie advies opgevolgd, de motor gestart, de draad doorgesneden en de truck uitgezet, toen sloeg hij pas aan toen ik die doorgesneden draad weer aan elkaar maakte.

Hoe te: Schakel het passlock II-systeem permanent uit.

Ik aanvaard geen verantwoordelijkheid als u uw voertuig beschadigt met deze mod. (volg de aanwijzingen, dit omvat stap één!)

Voertuig informatie:

2006 Chevrolet Colorado, Z71, Crew Cab

Benodigde gereedschappen:

1. Draadknippers/schaar
2. Elektrische tape
3. Sleutel voor de vrachtwagen

Kosten: $0,25

Voorafgaande waarschuwing

Dit schakelt de fabrieksmatige startonderbreker uit! Ik raad aan om een aftermarket beveiligingssysteem te nemen om uw vrachtwagen te beschermen in geval van een poging tot diefstal.

Wat lost dit op?

Alle startproblemen die direct verband houden met het passlock II-systeem.

Stap één: Start de vrachtwagen, laat hem in de parkeerstand staan en draaien tijdens dit proces.

Stap twee: Zoek de stekker die hieronder is afgebeeld. De stekker bevindt zich onder het dashboard in de buurt van de stuurkolom. Open uw bestuurdersdeur en steek uw hoofd op de vloer bij het gas- en rempedaal en kijk omhoog, het is de grote witte stekker die u aanstaart. Laat het me weten als u meer hulp nodig heeft. U zult merken dat aan de kant die het dichtst bij de voorstoelen zit, de stekker zo goed als in tweeën is gesplitst. We zullen werken met de rechterkant van deze stekker. We zoeken de draad die wit is met een BLAUWE streep. Hij zit bij andere draden met een witte/gekleurde streep.

Image

Stap drie: Knip deze draad doormidden en plak beide uiteinden af met elektrische tape.

Image

Stap vier: Zet de vrachtwagen uit, u bent klaar!

Probeer hem opnieuw te starten, u ziet het rode veiligheidslampje branden, maar dat kan worden verwijderd met de LED-mod-handleiding.
Hoe te: Aangepaste meterverlichting (LED's) met video

Dit kan ook worden gedaan met deze Bypass (dit is wat er wordt gedaan op mijn 2007 Cobalt ss/sc voor de afstandsstart/alarm).

Image
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt niet te kloppen als je naar de foto kijkt, als je hoofd op de grond ligt en deze stekker recht voor je gezicht zit, zijn de pijlen voor de deuren omgedraaid.

321 - 340 of 417 Posts