Chevy Colorado & GMC Canyon banner

GMC Canyon GMC heeft verdisconteerde uitgebreide garanties uitgegeven?

1K views 11 replies 7 participants last post by  BNeal  
#1 ·
Ik heb net een nieuwe 2025 Canyon Denali opgehaald. Ik heb een 2020 Ford Ranger ingeruild. Ik kocht een verlengde garantie online bij Flood Ford (een Ford Dealer) voor de Ranger. Het was met een aanzienlijke korting vergeleken met wat mijn dealer aanbood.

Heeft iemand vergelijkbare opties gevonden voor GMC Canyons?

Alvast bedankt!

#3 ·
Ik heb net een nieuwe 2025 Canyon Denali opgehaald. Ik heb een 2020 Ford Ranger ingeruild. Ik kocht online een verlengde garantie van Flood Ford (een Ford Dealer) voor de Ranger. Het was met een aanzienlijke korting vergeleken met wat mijn dealer aanbood.

Heeft iemand vergelijkbare opties gevonden voor GMC Canyons?

Alvast bedankt!
Ja. Ik heb behoorlijk wat rondgekeken en deze jongens als de beste, goedkoopste en meest responsieve gevonden.
Zie Aidan Doyan of Todd Sutherland @ MacMulkin Chevy/GMC: https://www.macmulkin.net/about-us/staff/

Echte GM/Chevy Fabrieksgarantie: Platinum Plan, 0 Dollar Eigen Risico, 96 maanden, 100.000 mijl; $ 2.148,00.

#6 ·
Ja. Ik heb behoorlijk wat rondgekeken en deze jongens als de beste, goedkoopste en meest responsieve gevonden.
Zie Aidan Doyan of Todd Sutherland @ MacMulkin Chevy/GMC: https://www.macmulkin.net/about-us/staff/

Echte GM/Chevy Fabrieksgarantie Uitbreiding: Platinum Plan, -0- Eigen Risico, 96 maanden, 100.000 mijl; $2.148,00.
BEDANKT!!!! Zeer gewaardeerd!!

#9 · (Edited)
Ik kocht een volledige dekking bij mijn dealer. het was een Alley garantie. Ik heb deze voor mijn Sonic RS uit 2015 en had er veel geluk mee. De enige keer dat ik een probleem had, was toen de dealer de verkeerde code voor een koelvloeistofreservoir doorgaf, belde Alley en ze hebben het meteen afgehandeld. Ik kocht een andere voor de Trax van mijn vrouw uit '18 (via de dealer, die beweerde dat het een GM-gecertificeerde aftermarket garantie was) en ze wilden niets doen toen ik mijn enige claim wilde indienen. Hoewel het geen gedekt onderdeel was, gaf GM een bulletin uit waarin stond dat het een defect onderdeel was en dat als iemand het probleem had, het moest worden vervangen door een nieuw ontworpen onderdeel. Het onderdeel veroorzaakte vochtophoping en zorgde ervoor dat de turbo werd gedeactiveerd, een 1.4L motor zonder turbo wordt een slak tijdens het rijden op de snelweg en de turbo schakelt uit :/ Zeggen dat we uiteindelijk uit eigen zak hebben betaald, hoewel sindsdien geen problemen meer!

#11 ·
Ik kocht een volledige dekking bij mijn dealer. het was een Alley garantie. Ik kreeg deze voor mijn Sonic RS uit 2015 en had er veel geluk mee. De enige keer dat ik een probleem had, was toen de dealer de verkeerde code voor een koelvloeistofreservoir indiende, belde Alley en ze hebben het meteen afgehandeld.

Ik kocht een andere voor de Trax van mijn vrouw uit '18 (via de dealer, die beweerde dat het een door GM gecertificeerde aftermarket garantie was) en ze wilden niets doen toen ik mijn enige claim wilde indienen. Hoewel het geen gedekt onderdeel was, gaf GM een bulletin uit waarin stond dat het een defect onderdeel was en dat iedereen met het probleem het moest vervangen door een nieuw ontworpen onderdeel. Het onderdeel veroorzaakte vochtophoping en vervolgens deactivering van de turbo, een 1.4L motor zonder turbo wordt een slak tijdens het rijden op de snelweg en de turbo valt uit :/

Onnodig te zeggen dat we uiteindelijk uit eigen zak hebben betaald, hoewel er sindsdien geen problemen meer zijn geweest!

p.s. heb een 7 jaar 85k mijl garantie op mijn '25 Canyon AT4 voor $ 3.5k

Bewerking: Voor opmaak om het lezen gemakkelijker te maken, en ook om toe te voegen dat anderen hebben gepost terwijl ik dat deed en nu realiseer ik me dat ik misschien te veel heb betaald :/
Ik heb net het contract voor de Trax gevonden, het was via AMT Warranty - ik raad aan om de aanbieder te onderzoeken voordat u koopt!!! AMT gaf helemaal niets om onze veiligheid of het feit dat we geen enkele claim hadden ingediend. Het onderdeel stond vermeld als niet gedekt en dus waste ze hun handen. Ook heb ik geleerd om een garantie met een uitsluitingslijst te kopen en ervoor te zorgen dat die lijst klein is en voornamelijk uit rubber/slijtage bestaat.