Ik kocht een volledige dekking bij mijn dealer. het was een Alley garantie. Ik heb deze voor mijn Sonic RS uit 2015 en had er veel geluk mee. De enige keer dat ik een probleem had, was toen de dealer de verkeerde code voor een koelvloeistofreservoir doorgaf, belde Alley en ze hebben het meteen afgehandeld. Ik kocht een andere voor de Trax van mijn vrouw uit '18 (via de dealer, die beweerde dat het een GM-gecertificeerde aftermarket garantie was) en ze wilden niets doen toen ik mijn enige claim wilde indienen. Hoewel het geen gedekt onderdeel was, gaf GM een bulletin uit waarin stond dat het een defect onderdeel was en dat als iemand het probleem had, het moest worden vervangen door een nieuw ontworpen onderdeel. Het onderdeel veroorzaakte vochtophoping en zorgde ervoor dat de turbo werd gedeactiveerd, een 1.4L motor zonder turbo wordt een slak tijdens het rijden op de snelweg en de turbo schakelt uit :/ Zeggen dat we uiteindelijk uit eigen zak hebben betaald, hoewel sindsdien geen problemen meer!