Chevy Colorado & GMC Canyon banner

Kromme bumper...

3.5K views 9 replies 5 participants last post by  trixr4kidz623  
#1 ·
Dus, ik was gisteren bij het tankstation en liep terug naar mijn truck. Ik keek naar de voorkant en merkte dat de voorbumper scheef stond. De rechterkant is lager dan de linkerkant. Ik heb deze truck al 6 weken en ik heb gemerkt dat de opening tussen de bumper en de grill behoorlijk breed was. Geen probleem, vond ik toen, maar toen ik er echt naar keek, was de speling van de ene kant naar de andere echt opvallend. Er zit 3/4" speling tussen het uiteinde van de bumper en de spatbord aan de bestuurderskant, en 1 1/2" aan de passagierskant! Hij is nog nooit geraakt of gestoten en ik heb eronder gekeken om te zien of de beugel verbogen was, maar alles ziet er goed uit.

Denk je dat ze hem onder garantie opnieuw zullen uitlijnen als ik hem terugbreng naar de dealer?

Bedankt.

Mike

#6 ·
Ja, dat is het, maar het was bijna sluitingstijd voor de carrosserie, dus ik breng het vandaag terug. Ik ga het niet zelf doen. Ik heb in mijn tijd al heel wat sleutels gedraaid en ik ben te oud om onder de truck te kruipen. Ik laat het door de dealer regelen.

#9 ·
Het is gek dat die van jou ook zo is. Ik heb de man in de garage gevraagd of het vaak voorkomt, en hij zei dat het vaker voorkomt bij de full-size trucks. Hij zei dat hij bumpers ver uit de uitlijning heeft gezien, scheve motorkappen en spatborden. Ik vind dat waanzin!!