Ik wil zien of anderen ook problemen hebben zoals ik. 2024 Colorado TB. Een paar maanden geleden ging de CEL (Check Engine Light) ongeveer eens per week branden en ging dan na een dag of twee weer uit. Voordat ik hem naar de dealer bracht, zag ik eindelijk een melding lang genoeg op het dashboard staan met de tekst "remsysteem storing, max snelheid 255 mph". De dealer voerde een reeks tests uit en kwam met een batterijtestfout. De monteur zei dat deze nul CCA's (koude start Ampères) op de tester had (ik weet niet hoe dat mogelijk is als hij prima start, maar ik werk in de IT, niet in de automechanica, dus ik glimlach en zeg oké). De accu is onder garantie vervangen en alles leek in orde... tot vanochtend, 3 weken na mijn serviceafspraak. Dezelfde remsysteemwaarschuwing gevolgd door de CEL. Volledig geërgerd heb ik hem naar de dealer gebracht met het lampje aan. Hij staat er nu te wachten op de volgende bevinding.
Bovendien moet hij volgende week naar de carrosseriebouwer om het zwakke dakprobleem te laten vaststellen, zoals beschreven in TSB 23-NA-209. Het dak heeft zelfs een deuk van een wasstraatdroger. Ik bedoel, ik hou van mijn truck, maar dit is een enorm gedoe.
Bovendien moet hij volgende week naar de carrosseriebouwer om het zwakke dakprobleem te laten vaststellen, zoals beschreven in TSB 23-NA-209. Het dak heeft zelfs een deuk van een wasstraatdroger. Ik bedoel, ik hou van mijn truck, maar dit is een enorm gedoe.