Chevy Colorado & GMC Canyon banner
21 - 40 of 153 Posts
Dit ga ik hier ook achterlaten.
Jullie kunnen een glimp opvangen van wat Matt denkt over de ontwikkeling. Op zoek naar suggesties!

Dit ga ik hier ook achterlaten.
Jullie kunnen een glimp opvangen van wat Matt denkt over de ontwikkeling. Op zoek naar suggesties!

Ik vind het geweldig dat je iets onder de stoel gaat proberen te doen. Dat is iets waarvan ik dacht dat het anders/beter had gekund. Erg geïnteresseerd om te zien wat je gaat bedenken.

2. KMC Technic krijgt mijn stem, effen zwart begint in mijn ogen oud te worden, voor ons Canadezen schreeuwt het om wintervelgen.

Discussion starter · #24 ·
2. KMC Technic krijgt mijn stem, effen zwart begint in mijn ogen oud te worden, voor ons Canadezen schreeuwt het wintervelgen.
Ik neig ook naar de Technics, maar we hebben Methods op andere voertuigen, dus ik ben er een beetje voor. Ik hoop de rest van het team te overtuigen van de Technics.

Dus niet specifiek gerelateerd aan Colorado, maar naast het werken aan de R&D voor de Colorado hebben we ook gewerkt aan meer mounts en accessoires. Dacht dat jullie misschien wel zouden willen zien wat we nog meer aan het brouwen zijn.

Vorige week hebben we eindelijk de koppen bij elkaar gestoken om een oplossing te bedenken voor het monteren van tractieborden. Die van Maxtrax zijn geweldig, maar we wilden iets universeler voor mensen die misschien andere merken gebruiken of andere montageopties nodig hebben. Hoewel het oorspronkelijk is ontworpen om het beste te werken met onze Bulkhead Accessory Rail, hebben we ervoor gezorgd dat het echt op alles zou werken.

3D Printing Close Up.jpg

View attachment 463961 View attachment 463962 View attachment 463963
Ik vind het leuk, maar ik zal het waarschijnlijk nooit kopen. Ik ben op het punt gekomen dat in de achterkant van mijn bed kruipen om een beetje kit te halen, geen optie meer is.

Ik weet dat het niet bovenaan je lijstje zal staan, aangezien je een Z71 hebt, maar ik zou graag een bumperstap zien. De ZR2 heeft het niet al ingebouwd zoals de Z71.
Misschien kun je Yettie's truck bekijken als hij langskomt voor vergelijkbare montagepunten in de hoeken.
(Een mens mag wensen)

Discussion starter · #27 ·
Ik vind het leuk, maar ik zal het waarschijnlijk nooit kopen. Ik ben op het punt gekomen dat in de achterkant van mijn bed kruipen om een beetje kit te halen, een no-go is geworden.
Kan je het je niet kwalijk nemen! En eerlijk gezegd, ze zijn handig, maar in de jaren dat ik een vrachtwagen heb gehad, heb ik ze misschien 4 keer gebruikt... en ik was een tijdje best vaak op de trails. Sommige mensen houden van de gemoedsrust - ik weet dat ik dat op een gegeven moment wel had.

Mijn eerste set had ik op het dak en geïnstalleerd met vleugelmoeren. Het duurde eeuwen om ze eraf te halen. lol.

Ik weet dat het niet bovenaan je lijstje zal staan, aangezien je een Z71 hebt, maar ik zou graag een bumperstap willen zien. De ZR2 heeft het nog niet ingebouwd zoals de Z71.
Misschien kun je de truck van Yettie bekijken als hij langskomt voor vergelijkbare montagepunten in de hoeken.
(Een mens mag wensen)
Ik heb een opstapje bij me, ik ben niet trots, ik weet dat als ik probeer over de achterklep te klimmen als deze omlaag is, ik eruitzie als een ongeluk dat staat te gebeuren.

Ik heb een opstapje bij me, ik ben niet trots, ik weet dat als ik probeer over de achterklep te klimmen als deze naar beneden is, ik eruitzie als een ongeluk dat staat te gebeuren.
Man, schaam je niet, in mijn 20's kon ik letterlijk in en uit mijn S10/Colorados springen, maar nu ik 44 ben, niet langer aan bodybuilding doe en na een ACL-reconstructie knieoperatie, neem ik de tijd om in en uit te stappen met behulp van de bumperstap op mijn Canyon. Vader tijd krijgt ons allemaal.

Man, voel je niet slecht, in mijn 20's kon ik letterlijk in en uit mijn S10/Colorados springen, maar nu op 44-jarige leeftijd, niet langer aan bodybuilding doen, en na een ACL-reconstructie knieoperatie, neem ik de tijd om in en uit te stappen met behulp van de bumperstap op mijn Canyon. Vader tijd krijgt ons allemaal.
Ik geef 9 jaar bij de mariniers en een paar pinnen in een paar gebroken botten de schuld.

Ik geef de schuld aan 9 jaar bij de mariniers en een paar pinnen in een paar gebroken botten.
Dat is ook mijn excuus. Behalve dat mijn tijd resulteerde in twee nekoperaties en twee schouderoperaties. Gewoon een domme Grunt.

Dat is ook mijn excuus. Behalve dat mijn tijd resulteerde in twee nekoperaties en twee schouderoperaties. Gewoon een domme Grunt.
"Domme Grunt", laat me je een klein verhaal vertellen dat je zal onttroonen als de meester van "Domme Grunts"
Ik heb een paar jaar als 0311 gewerkt, en besloot toen dat het echt cool zou zijn om radio-operator te worden, toen miste deze idioot van een radio-operator het om een Grunt te zijn, dus trok hij aan een paar touwtjes en werd terug overgeplaatst naar een Infanterie. 3/8, en bracht tijd door als Grunt, maar sjouwde wel 50 pond extra radio-uitrusting met zich mee.

Dus slaap lekker mijn broeder, wetende dat er dommere Grunts zijn.

Hé jongens!

We hebben net een '23 Colorado Z71 in Sterling Gray Metallic opgehaald. Het is onze eerste middelgrote GM-truck en we zijn enthousiast om met de productontwikkeling te beginnen en deze om te bouwen tot een overland-rig. Deze build thread zal die reis vastleggen. Er komt misschien ook een YouTube-serie (ik zal linken als die tot stand komt). Deel gerust je feedback, ideeën, etc. Ik kan niet wachten om de bal aan het rollen te brengen - stay tuned.

Ik denk dat de voorspoiler volgende week eraf gaat en ik ga beginnen met het zoeken naar een lift, wielen en banden. Misschien plaats ik wat gephotoshopte ideeën en kijk ik wat jullie ervan vinden.

Hier zijn een paar foto's van de truck op dit moment... volledig standaard, afgezien van onze stickers.

- Leah

View attachment 463603 View attachment 463604

View attachment 464063

Build Thread
E-mail - lhughes@builtrightind.com
Bel - 203-546-8981
IMO heeft dat meer bandenwang nodig.

Heeft naar mijn mening meer bandwang nodig dan dat.
Doe de "Disco Johnny" banden weg en doe geen lift. Wanneer ik iemand zie die een lift monteert en/of banden met een lage wang installeert, negeer ik ze net als elke andere mall crawler.

Installeer dan een fatsoenlijke beschermplaat, bodemplaten en misschien de zijbeschermingsfolie

Discussion starter · #37 · (Edited)
Oké jongens! Vanmorgen was er veel te beleven! We hebben een paar prototype MOLLE Bedside Racks voor de Colorado in de eerste versie. We spelen met een paar verschillende montage-ideeën, maar de bestuurderskant is klaar. We zijn bezig met het 3D-printen van verschillende montagebeugels. Het carrosseriepaneel van de bed is interessant. Het paneel is recht met de fabrieksbevestigingspunten, maar het lijkt scheef te staan met de bovenkant van het carrosseriepaneel van de bed, dus we willen kijken hoe we de esthetiek daarvan kunnen verbeteren. Omdat dit slechts prototypes zijn, is het onbewerkt staal. Ik kan niet wachten om te zien hoe ze eruitzien als ze zijn geverfd met wat merktags erop. We zouden kunnen spelen met een paar uitsparingen om bedverlichting toe te voegen - laat me weten wat je daarvan vindt!

EDIT - ter verduidelijking: dit wordt een NO DRILL installatie. We gebruiken fabrieksbevestigingsposities.

Die zien er geweldig uit! Worden ze net als de Putco's zonder boren geïnstalleerd? Welke prijsklasse hebben jullie in gedachten? Het zou cool zijn om ook bedverlichting te kunnen installeren - maar niet 100% noodzakelijk. Wat wel nodig zal zijn, is een opening aan de passagierskant voor het 110-stopcontact.

Trouwens: Ik weet dat jullie op zoek zijn naar een bedliner... Als ik jullie bekleding zie, zouden jullie de bedrug echt moeten overwegen - die heb ik in Feenix en dan hoef je die mat er niet elke keer in en uit de bed te gooien als je erin gaat om iets te controleren.

Oké jongens! Deze ochtend was evenementrijk! We hebben een paar prototype MOLLE Bedside Racks voor de Colorado in de eerste versie. We spelen met een paar verschillende montage-ideeën, maar de bestuurderskant is omhoog. We zijn bezig met 3D-printen van verschillende montagebeugels. Het carrosseriepaneel van de bed is interessant. Het paneel is recht met de fabrieksbevestigingslocaties, maar het lijkt scheef te staan met de bovenkant van het carrosseriepaneel van de bed, dus we willen kijken hoe we de esthetiek daarvan kunnen repareren. Omdat dit slechts prototypes zijn, is het ruw staal. Ik kan niet wachten om te zien hoe ze eruit zien, geverfd met wat merktags erop. We zouden kunnen spelen met wat uitsparingen om bedverlichting toe te voegen - laat me weten wat je daarvan vindt!

View attachment 465622 View attachment 465623
Super geïnteresseerd in deze, vooral als ze boorvrij zijn. Bedankt voor de update!

21 - 40 of 153 Posts